wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

§ 1 Informacje ogólne

Sklep internetowy działający pod adresem technicznie.pl prowadzony jest przez firmę: APROKS Łukasz Kot, wpisaną do Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 656-212-19-24, REGON: 260419849.
 
§ 2 Składanie zamówień

1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są cenami brutto i podane są w polskich złotych.
2. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.
3. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie sklepu.
4. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
5. Warunkiem prawidłowej realizacji złożonego poprzez sklep internetowy zamówienia jest właściwe wypełnienie formularza zamówienia oraz podanie niezbędnych danych do realizacji zamówienia, w tym wysyłki zamówionego towaru.
6. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on informacje mailowe: pierwszą potwierdzającą złożenie zamówienia, drugą potwierdzającą możliwość realizacji oraz jeśli istnieje możliwość realizacji, kolejne informujące o etapach realizacji zamówienia.
7. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia w przypadku płatność przelewem lub w przypadku płatności kartą lub wyborem opcji płatności przy odbiorze momentem potwierdzenia możliwość realizacji zamówienia.
 
§ 3 Koszty i termin wysyłki

1. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania Klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.
2. Przesyłka dostarczona jest do Klienta zgodnie z terminem podanym w sklepie internetowym przy każdym produkcie (jeżeli produkt nie ma podanego terminu wysyłki, czas wysyłki jest określany na maksymalnie 14 dni). Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).
3. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów. Wysokość kosztów wysyłki uzależniona jest od rodzaju zakupionego towaru, rodzaju wybranego sposobu transportu zakupionych towarów oraz wybranego sposobu płatności. Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy na stronie koszyka sklepu - po dodaniu wybranych towarów do koszyka. Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku Klienta.
4. Przy określonej wartości dodanych do koszyka towarów sklep pokrywa koszt przesyłki zakupionych towarów. W przypadku gdy sklep pokrywa koszt wysyłki zakupionego towaru, od obsługi sklepu zależy jakim transportem towar zostanie dostarczony do Klienta. Klientowi pozostaje zawsze wybór skorzystania z innej odpłatnej formy transportu.
 
§ 4 Płatności

1. Każda transakcja potwierdzana jest paragonem lub fakturą VAT.
2. Płatność za zamówiony towar może nastąpić przy odbiorze towaru, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych lub przelewem na konto bankowe sklepu.
3. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto lub kartą, opłatę należy wnieść w całości w ciągu 7 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.
4. Płatności należy dokonywać dopiero po wiadomości e-mail potwierdzającej możliwość realizacji zamówienia, czyli gdy zamówienie będzie miało status: Zaakceptowane.
 
§ 5 Dostępność towarów

Wszystkie statusy dostępności towarów oznaczają stan przy ostatniej aktualizacji ilości magazynowych towarów. Aktualizacje są wykonane możliwie jak najczęściej, jednak nie wykluczamy nieścisłości między stanem faktycznym, a stanem podanym w sklepie internetowym, gdyż sprzedaż prowadzona jest w wieloma kanałami (sklep stacjonarny, sklep internetowy, portale aukcyjne i inne). W związku z tym należy brać pod uwagę możliwość, że po złożeniu zamówienia, może okazać się, że towar nie jest już dostępny. Dokładamy wszelkich starań, żeby taka sytuacja nie miała miejsca, gdy jednak tak się zdarzy, informujemy zamawiającego wszelkimi możliwymi sposobami o zaistniałej sytuacji.

Wysyłki towarów nastąpią zgodnie z informacją podaną na karcie produktu w pozycji "Czas wysyłki". Uwzględnić należy wszystkie warunki określone w regulaminie w punktach: §2 Składanie zamówień, § 3 Koszty i termin wysyłki.

Rodzaje dostępności towarów:
1. Dostępny - towar dostępny w większych ilościach min. 4 sztuki.
2. Ostatnie sztuki - towar dostępny w małych ilościach do 3 sztuk.
3. Zapytaj o dostępność - towar znajduje się w ofertach producentów i magazynach centralnych naszych dostawców lub partnerów. Niestety nie jesteśmy w stanie na bieżąco kontrolować jego aktualności. W tym przypadku obsługa sklepu sprawdzi i potwierdzi jego dostępność. Nawet w przypadku braku towaru na magazynie dostawców, sprawdzana jest możliwość jego sprowadzenia.
4. Niedostępny - towaru nie posiadamy na naszym magazynie, nie jest on również dostępny u naszych dostawców. Zawsze jednak zamawiający może poprosić o ofertę alternatywnych produktów lub o informację kiedy dany produkt może się pojawić. Towarów o statusie „niedostępne” nie można zamawiać, bez kontaktu z obsługą sklepu.
5. Treści cyfrowe - są to wszelkiego rodzaju nie fizyczne produkty, np. licencje elektroniczne programów, generowane na bieżąco po złożeniu zamówienia.
6. Wycofany - towar trwale wycofany z naszej oferty i/lub oferty dostawców. W sporadycznych przypadkach zdarza się, że może towar dostarczyć. Wymagany kontakt z obsługą sklepu.
§ 6 Statusy zamówień

Zamawiający jest informowany poprzez wiadomość e-mail, o każdej dotyczącej go zmianie statusu zamówienia. Jeśli status zamówienia jest istotny tylko z punku widzenia obsługi sklepu, wiadomość e-mail nie jest wysyłana.
 
1. Nowe - oznacza, że zamówienie zostało złożone przez klienta. Nie należy podejmować żadnych czynność do czasu weryfikacji przez obsługę sklepu.
2. Zaakceptowane - zamówienie zostało sprawdzone przez obsługę sklepu i jest możliwość jego realizacji. W przypadku wybrania płatności elektronicznych lub przelewu, należy dokonać wpłaty.
3. Wstrzymane - zamówienie złożone przez klienta z dodatkowymi pytaniami lub posiadające inne nieścisłości, które wymagają wyjaśnienia przed realizacją.
4. Płatność - po pozytywnej weryfikacji możliwości zamówienia, gdy zamawiający nie uiści opłaty (dotyczy płatności elektronicznych i przelewu), wówczas status ustawiony zostaje na "Płatność".
5. Wysłane - zamówienie zostało skompletowane i zlecono wysyłkę do klienta.
6. Zakończone - zamówienie odebrane przez klienta, opłacone, wszystkie formalności zostały zakończone.
7. Rezygnacja - klient zrezygnował z zakupu, zamówienie zostało anulowane przez klienta.
8. Odrzucone - zamówienie zostało odrzucone przez obsługę sklepu.

Status zamówienia można sprawdzić w każdym momencie w Panelu Konta.
 
§ 7 Procedura reklamacji

1. W przypadku stwierdzenia przez klienta wady lub uszkodzenia towaru o którym nie było mowy w opisie produktu zamieszczonym na stronie sklepu, klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze sprzedawcą drogą mailową na adres kontakt@technicznie.pl w celu ustalenia sposobu dalszego postępowania.
2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych muszą zawierać niezbędne do jej rozpatrzenia dane w szczególności imię i nazwisko zamawiającego oraz opis uszkodzeń przedmiotu reklamacji.
3. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji znajdujący się na stronie sklepu w dziale Reklamacje.
4. Jeżeli otrzymany przez klienta towar posiada wady lub uszkodzenia powstałe podczas transportu, może on zostać odesłany przez klienta na adres sklepu.
5. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.
6. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.
7. W przypadku wymiany lub reklamacji zakupionego towaru klient proszony jest o kontakt mailowy lub telefoniczny ze sprzedającym w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
§ 8 Zwrot towarów
 
1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Klient, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu.
2. Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa nie można odstąpić.
3. W przypadku zwrotu towaru Klient proszony jest o przesłanie drogą mailową na adres kontakt@technicznie.pl lub pocztową w formie pisemnej na adres: APROKS UL.  konsumenckiego, na formularzu odstąpienia od umowy zamieszczonym jest jako załącznik nr 2 do przedmiotowego regulaminu lub w innej formie zgodnej z prawem konsumenckim.
4. Sklep zwraca Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów.
6. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy towarów inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów i zwrócony zostanie koszt wysyłki najtańszej dostępnej formy dostawy oferowanej przez sklep dla zakupionych towarów.
7. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą.
8. Klient ma obowiązek zwrócić towary niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towarów przed jego upływem.
 
§ 9 Zwrot pieniędzy

1. Zwroty pieniędzy realizowane są przez sklep przelewem na wskazany rachunek bankowy lub przekazem pocztowym pod wskazany przez Klienta adres.
2. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego towaru.
 
§ 10 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1. Wraz z akceptacją regulaminu Klient wyraża zgodę, aby właściciel sklepu przetwarzał jego dane osobowe zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.), niezbędne dla procesu realizacji usługi oraz celów marketingowych. Jednocześnie Nadawcy przysługuje prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych. Szczegółowe informacje dostępne są w zakładce Polityka prywatności.
 
§ 11 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.  
2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.).
3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania Klienta droga elektroniczną.
Przejdź do strony głównej

Wszelkie prawa zastrzeżone ©2020 technicznie.pl

Realizacja unikalnie.pl

Zawartość witryny technicznie.pl, w szczególności opisy, specyfikacje i ceny produktów, nie stanową oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Prosimy o zgłaszanie ewentualnych błędów na adres mail: kontakt@technicznie.pl.